Xarxa Productes de la Terra

Novetats

El programa “Cuina sense pares” Diputació de Barcelona inclou un apartat de productes de proximitat

divendres, 22 juny, 2018

El programa “Cuina sense pares” està impulsat per la Gerència de Salut Pública, que forma part de la Xarxa Productes de la Terra,

Cuina sense pares és un web que pretén fomentar una alimentació saludable entre els i les joves dels nostres municipis i animar-los a posar-se el davantal.

Arriba la 3a edició del Gastropirineus, jornades de gastronomia i productes de muntanya

dilluns, 18 juny, 2018

Gastropirineus, jornades de cuina de referència quan parlem de gastronomia i productes de muntanya, neix el 2016 amb l’objectiu de donar a conèixer la cuina i el producte de les zones de muntanya, concretament dels Pirineus, amb el qual es pretén garantir la sostenibilitat del territori i millorar la qualitat de vida dels habitants de les zones de muntanya.

La Xarxa Productes de la Terra, protagonista al programa “El primer sector” de Catalunya Informació

dijous, 14 juny, 2018

La Xarxa Productes de la Terra va ser protagonista al programa “El primer sector” de Catalunya Informació el passat 5 de juny, amb un reportatge sobre els productes singulars i la feina realitzada darrerament. Hi va intervenir la diputada delegada de Promoció Econòmica i Ocupació de la Diputació de Barcelona, Sònia Recasens.

Els productes de proximitat aporten valor als comerços

divendres, 8 juny, 2018

La Gerència de Serveis de Comerç de la Diputació de Barcelona vol contribuir al coneixement de l’estat del comerç dels nostres municipis. Amb aquest objectiu, ofereix l’anàlisi dels hàbits de consum i compra a la demarcació de Barcelona, contingut basat en una enquesta telefònica realitzada als responsables de compra d’unes 8.000 llars familiars principals (residències habituals).

Producte destacat

Coca de Llavaneres
Elaborada amb pasta de full, farcida de crema i recoberta de massapà i pinyons, la coca de Llavaneres ha esdevingut un dels postres més populars i apreciats de la comarca, i un producte típic de la vila maresmenca a la què li deu el nom.

Xarxes