Warning: Table './cv_productesdelaterra/cache_page' is marked as crashed and should be repaired query: SELECT data, created, headers, expire, serialized FROM cache_page WHERE cid = 'https://xarxaproductesdelaterra.diba.cat/en/events/2015/03/24/presentacio-de-estudi-de-viabilitat-per-creacio-d-central-de-compres-de-productes-' in /var/local/html/comunitats/node1/includes/database.mysqli.inc on line 134 PRESENTACIÓ DE “ L’ESTUDI DE VIABILITAT PER A LA CREACIÓ D’UNA CENTRAL DE COMPRES DE PRODUCTES AGRÍCOLES I DE PROXIMITAT AL MARESME” | Xarxa Productes de la terra

PRESENTACIÓ DE “ L’ESTUDI DE VIABILITAT PER A LA CREACIÓ D’UNA CENTRAL DE COMPRES DE PRODUCTES AGRÍCOLES I DE PROXIMITAT AL MARESME”

People who heads: 
Productors/es i elaboradors de la Xarxa Productes de la Terra-Maresme,Responsables empreses de gestió de menjadors escolars, sindicats de pagesos i altres col·lectius interessats
Tuesday
24
17:15h
March 2015
Ending Date: Tuesday, 24/03/2015 - 19:00

El proper 24 de març de 2015 fem la presentació de l’Estudi de viabilitat per a la creació d’una central de compres de productes agrícoles i de proximitat al Maresme” realitzat per l’Associació Menjadors Ecològics. Us fem a mans el programa i la invitació a l’acte. Per assistir- hi preguem que us inscriviu clicant aquí.

ACTE DE PRESENTACIÓ DE “ L’ESTUDI DE VIABILITAT PER A LA CREACIÓ D’UNA CENTRAL DE COMPRES DE PRODUCTES AGRÍCOLES I DE PROXIMITAT AL MARESME”

El Maresme és una comarca on els productors d’horta tenen una presència i una activitat molt arrelada al territori. Una de les principals necessitats que han manifestat reiteradament ha estat la de trobar noves formes de comercialització directa que els permeti optimitzar i garantir la sortida a la seva producció agrícola, de temporada i de proximitat. Per aquest motiu, el Consell Comarcal del Maresme i la Diputació de Barcelona, en el marc del programa “Xarxa de productes de la Terra”, han impulsat l’Estudi de viabilitat per a la creació d’una central de compres de productes agrícoles i de proximitat al Maresme”, realitzat per l’Associació Menjadors Ecològics.

Aquest estudi pretén conèixer la viabilitat que tindria una plataforma de compra que centralitzés la producció dels nostres pagesos i que pogués abastir a menjadors escolars, agrobotigues, empreses de restauració, etc.

PROGRAMA DE L’ACTE

17:15 h. Benvinguda i presentació de l’acte

Sr. Miquel Àngel Martínez Camarasa, President del Consell Comarcal del Maresme

Sr. Santiago Fontbona, Conseller Delegat de l’Àrea de Promoció Econòmica del Consell Comarcal del Maresme. 

17:25 h. Presentació de L’Estudi de Viabilitat per a la creació d’una central de compres de productes agrícoles i de proximitat al Maresme”

Sra. Mª Carme Moré, Directora de l’Associació Menjadors Ecològics

Sr. Carles Soler, Responsable de l’estudi i membre de l’Associació Menjadors Ecològics

18:00 h Precs i preguntes

18:30 h Conclusions i tancament de l’acte