CONTINGUTS
Sessió 1. Canals de distribució i venda
• Objectius:
- Disposar de coneixements per recolzar la pressa de decisions a l’hora de triar els canals de distribució i venda
• Continguts:
- Quin paper juguen els canals de distribució i venda en el nostre model de negoci
- Canals curts de comercialització: què són i que ens pot aportar cadascun d’ells
-Avantatges i inconvenients de la comercialització mitjançant intermediaris
- Com gestionem el canal de distribució i venda
- Els consumidors de Productes de la Terra
Sessió 2. Tècniques de promoció i venda
• Objectius:
- Conèixer els factors que cal tenir en compte sobre el producte i els clients.
- Familiaritzar-se amb les tècniques de promoció
• Continguts:
- Quins factors cal tenir en compte sobre el producte i els clients
- Les tècniques de promoció:
- la importància de la comunicació
- el briefing
- el nom, missatge i imatge corporativa
- estratègies i canals de comunicació
- Anàlisi de casos
Enllaços:
[1] https://xarxaproductesdelaterra.diba.cat/
[2] https://xarxaproductesdelaterra.diba.cat/events/2012/11/19/millorem-la-promocio-i-venda-dels-nostres-productes-de-la-terra
[3] https://xarxaproductesdelaterra.diba.cat/sites/xarxaproductesdelaterra.diba.cat/files/sites/productesdelaterra.diba.cat/files/continguts_del_curs_promocio_i_venda_productes_de_la_terra.pdf
[4] https://xarxaproductesdelaterra.diba.cat/node/394