El Consell Comarcal de l’Alt Penedès organitza tallers per als viticultors i els artesans agroalimentaris

El Servei de Desenvolupament i Ocupació del Consell Comarcal de l’Alt Penedès  ha organitzat un taller sobre “Sistemes de producció integrada i ecològica” adreçat als sectors de la vinya, l’olivera i de la fruita dolça.

Els temes que es tractaran en aquest taller són els següents: protocols de certificació de qualitat agroalimentària, producció integrada i producció agrària ecològica, diferències amb les sistemes de producció convencional, i altres tipus de producció, com la biodinàmica.   En la primera sessió, que es va fer el dijous 17 de novembre, Lluïsa Llop, vicepresidenta i consellera que presideix l’Àrea de Promoció Econòmica i Comarcal, i Santi Soler, conseller d’Empresa i Ocupació, van explicar que aquest taller dóna continuïtat a l’oferta formativa que el Consell Comarcal de l’Alt Penedès duu a terme en el marc del projecte “Productes de la Terra”. Aquesta oferta formativa té com a objectiu dinamitzar  i promocionar el sector vitivinícola i el sector de l’artesania agroalimentària.

Les properes sessions del taller sobre “Sistemes de producció integrada i ecològica” es faran el dijous 24 i el dimecres 30 de novembre, de 16:30 a 19:30h, a la seu del Consell Comarcal.