Mercat de Nadal a l'Anoia

El Consell Comarcal de l’Anoia, l'ajuntament d'Igualada i la Comissió de Festes del Barri de la Font-Vella organitzen el Mercat de Nadal, que se celebrarà els propers dies 17 i 18 de desembre.

El Mercat de Nadal es durà a terme a la plaça de l’Ajuntament, Carrer de Santa Maria i Plaça de Pius XII d’Igualada i estarà obert de 11:00 a 14:00 i de 17:00 a 21:00 hores.

La inauguració del mercat es realitzarà el dissabte a les 11:00 h, amb una cantada de nadales a càrrec de la coral l’Estol dels Hostalets de Pierola. Seguidament, aquesta coral farà una cantada de Nadales al Mercat de la Masuca.

Durant tot el cap de setmana, a la Plaça de l’Ajuntament s’hi ubicaran  parades d’artesania alimentària, sota el lema “l'Anoia del Camp a la Taula” i s’hi podran trobar productes artesans de pastisseria, làctics, mel, fruits secs, oli, forn, paté, cava, vi i embotits. Tots els artesans alimentaris participants són de la comarca de l’Anoia. Al carrer Santa Maria i a la Plaça Pius XII s’hi ubicaran  parades de productes nadalencs i altres productes artesans.

Alhora, s’han organitzat activitats paral·leles al Mercat de Nadal. En aquest sentit, el Consell Comarcal de l’Anoia ha programat el curs “Cuina de Nadal amb productes de l’Anoia”, que es realitzarà els dies 13, 14 i 15 de desembre de 19:00 a 21:00 h a l’Escola Pia.

Per altra banda, els més menuts podran participar en els tallers infantils que es realitzaran el dissabte 17 de desembre, a la ludoteca taronja del Mercat de la Masuca. De 9:00 a 11:00 es farà un taller de cuina de “Boletes de xocolata”, i seguidament, de 11:00 a 13:00 es farà un taller de “Targetes i postals de Nadal”.

Etiquetes:
Anoia, Mercat de Nadal