Els comerciants de Sentmenat (Vallès Occidental) recuperen la històrica Festa del Cargol

L'Associació de Comerciants de Sentmenat recupera, aquest any, la històrica Festa Major de Primavera, anomenada popularment Festa del Cargol, que s'havia celebrat al municipi cada quart diumenge d'abril des del segle XVIII, i fins fa una trentena d'anys. Antigament, la celebració es sumava a la Festa Major d'Hivern, dedicada a Sant Menna (11 de novembre). L'entitat vol recuperar l'essència festiva d'aquelles dates per mostrar el potencial comercial de la població en forma de fira.

La Fira del Cargol es celebrarà els propers 21 i 22 d'abril, coincidint amb els actes de Sant Jordi, al pavelló Primer de Maig, on comerços i indústries del municipi muntaran els seus estands, i organitzaran activitats lúdiques i culturals, amb la col·laboració d'entitats del poble. L'entrada a la fira obsequiarà els assistents amb un tastet de cargols, que prepararan restaurants i establiments del poble.

Aquí podeu veure el programa complet.