CALENDARI "PRODUCTES DE LA TERRA - MARESME" 2012

El Consell Comarcal del Maresme ha editat, per segon any consecutiu, el calendari dels “Productes de la Terra-Maresme”, corresponent a l’any 2012.

Un dels objectius principals del calendari és la seva distribució, amb la complicitat i col·laboració dels Ajuntaments de la comarca, entre els restauradors/es i la ciutadania dels municipis de la comarca per tal d’estimular tothom envers la conveniència d’incloure els Productes de la Terra i de proximitat a les cartes i menús dels establiments i també als àpats de casa.

Si en voleu disposar d'algun exemplar en format paper, poseu-vos en contacte amb en Jaume Gomis.

Per altra banda, si el voleu tenir o veure en format PDF, cliqueu el següent enllaç:

Esperem que aquesta nova edició del calendari ajudi a promocionar els productes i productors de qualitat i aprofitem per a desitjar-vos un bon any 2012.

Cordialment,

ÀREA DE PROMOCIÓ ECONÒMICA DEL CCM.