Se celebren al Vallès Occidental la Festa de l'oli a Ullastrell i les Festes de Sant Sebastià a Matadepera

Us informem de dues activitats que se celebraran properament amb el suport del Consorci de Turisme del Vallès Occidental, membre de la Xarxa Productes de la terra.

FESTA DE L’OLI I L’OLIVA A ULLASTRELL

Ullastrell celebra aquest mes de gener la Segona Festa de l’Oli d’Oliva, que pretén donar continuïtat al projecte que va començar tot just fa un any amb la primera edició, per aprendre, conservar i respectar el procés de producció i creació de l’Oli d’Oliva, un art mil·lenari de gran presència al municipi.

A la primera edició es va poder gaudir d’activitats com el tast d’oli, els tallers de sabó amb oli reciclat o les visites guiades al Molí. Aquest any la festa té l’objectiu d’obrir-se als municipis de la comarca i a la resta de Catalunya.

El programa complert es pot consultar a la pàgina web www.ullastrell.cat o bé a www.turismevallesoccidental.org

FESTES DE SANT SEBASTIÀ A MATADEPERA

Com cada any, el programa de les Festes de Sant Sebastià es presenta ple d’activitats adreçades a totes les edats. Del divendres dia 11 fins dilluns dia 21 de gener es podran veure exposicions, mostres com la fira d’artesans o la gastronòmica, concerts, concursos i activitats culturals entre les que es troben diferents obres de teatre. També tindran protagonisme activitats lúdiques com la coneguda trobada per baixar el pi, el gran concurs de grimpaires, els jocs populars per als més petits, els balls i la xocolatada.

Una activitat destacada d’aquesta darrera edició és la Xerrada sobre la venda de productes agraris a càrrec d’Unió de Pagesos, el dilluns 14 a les 20:00 al Casal de Cultura.

El programa complert es pot consultar a la pàgina web www.germandatmatadepera.cat  o bé a www.turismevallesoccidental.org