Jornades Gastronòmiques del Vi Do Alella de l'1 al 31 març a municipis del Maresme i Vallès Oriental i Barcelona ciutat

Les Jornades Gastronòmiques del Vi DO Alella segueixen creixent i ampliant el seu àmbit d’influència. Una cinquantena de restaurants de vint-i-dos municipis del Maresme, el Vallès Oriental i el Barcelonès ofereixen durant tot el mes de març les seves propostes culinàries harmonitzades amb vins de la DO Alella.

Tot i la dura situació del panorama econòmic actual, aquestes Jornades organitzades pel Consorci DO Alella es consoliden amb la participació de 54 restaurants i aconsegueixen expandir-se més enllà del territori DO Alella incorporant, per primera vegada, restaurants dels municipis de les dues capitals de comarca, Mataró i Granollers, a més d’un restaurant de la ciutat de Barcelona.

L’objectiu de les Jornades és múltiple. Per una banda es treballa per generar sentiment de pertinença del ciutadà dels municipis que integren la DO Alella envers la seva denominació d’origen i, per l’altre, l’esdeveniment contribueix que els restaurants de la zona nodreixin les seves cartes de vins del territori. A més, tot plegat dinamitza l’economia local, una qüestió vital, especialment en temps de crisi. Els municipis de la DO Alella es caracteritzen per una alta concentració de restaurants de qualitat, alguns dels quals han esdevingut referència tant al Maresme i el Vallès, com per als ciutadans del Barcelonès.

Podeu descarregar el programa en format pdf cliquant aquí.