Productes de la terra de la província de Barcelona a Export.cat de TV3

Els mesos de juliol i agost TV3 està reemetent els capítols de la sèrie Export.cat.

El programa explora les vivències diàries de diverses persones, i proposa a l'espectador un viatge intercultural per Catalunya i la resta del món. Export.cat és una iniciativa del Departament d'Agricultura, a través de Promotora d'Exportacions Catalanes, (PRODECA) i TV3, i compta amb el suport de la Diputació  de Barcelona i de Lleida, d'ACC1Ó i de l'empresa Actel com a patrocinadora principal del programa.

Reemissions amb productes de la Xarxa Productes de la terra

En els següents dies es reemeten capítols els protagonistes dels quals són dos productes d'empreses que participen de les activitats de la Xarxa Productes de la terra, a través de les activitats del Consell Comarcal d'Osona, el Consorci de Turisme del Vallès Occidental i el Consell Comarcal del Vallès Oriental.

Dimarts 31 de juliol - 20:25 - TV3

Cap. 19 La Cervesa del Montseny. Sant Miquel de Balanyà-Coppenhagen

La cervesa de qualitat està cridada a dominar els vespres danesos. Els nòrdics es delecten amb la cervesa del

Montseny, artesana, natural i de qualitat. El mestre artesà Pablo Vijande ens descobrirà els secrets d'aquesta beguda. El pas a pas de l'elaboració el descobrirem amb el seu company, el també mestre artesà Jordi Llaberia. Amb Joan Barniol veurem que la feina comercial és molt important perquè un producte surti de les nostres fronteres.

Divendres 3 d'agost - 20:25 - TV3

Cap. 22 La Mongeta del Ganxet. Sabadell-Brusel·les

El llegum per excel·lència a les nostres contrades és la mongeta del ganxet, per la seva delicadesa en boca i per un gust que engalana qualsevol plat de carn. Com diu en Jaume Gras, un experimentat pagès sabadellenc, és una mongeta de senyors. La fama d'aquesta perla culinària amb forma de ganxo ja traspassa fronteres. I un dels indrets on es pot delectar aquest llegum és la capital europea, Brussel·les.